Termin szkolenia:
8-9.06.2017
Adres:
Mikorzyn 1A, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
Szczegóły miejsca realizacji usługi:
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Wityng Sp. z o. o. Mikorzyn 1A, 62-561 Ślesin
Maciej Plamowski
Specjalizacje biznesowe :
Sales Management, Sales Development, Business Strategy, Kay Account Management , Salesforce Building, Sales Operation, Training, Coaching, Business Negotiation.
Specjalizacje trenerskie:
Sprzedaż i obsługa klienta / Sztuka wystąpień i prezentacji / Negocjacje handlowe / Komunikacja interpersonalna / Asertywność / Trademarketing / Motywacja / Marchendising
Doświadczenie zawodowe:
W biznesie zarządzania sprzedażą od 20 lat. Doświadczenie managerskie z obszaru runku FMCG sektor chemiczny i spożywczy oraz usług multimedialnych i bankowych realizowane dla największych Polskich i zagranicznych spółek w tym obszarze. Jako aktywny manager wysokiego szczebla specjalizuje się w zwiększaniu efektywności zespołów handlowych budując przewagi konkurencyjne w obszarze produktów i pozycji rynkowej firmy. Kilkunastoletnie doświadczenie w negocjacjach kontraktów handlowych z największymi graczami rynku FMCG poparte udokumentowanymi sukcesami. Budowa i implementacja strategii produktowo handlowej z pozycji działu sprzedaży. Doradztwo biznesowe w obszarze optymalizacji procesów sprzedaży, narzędzi trade marketingowych, systemów motywacji i wynagrodzeń, KPI.
Szczegółowe informacje:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=55273&preview=1
Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich nowoczesnych narzędzi i technik. Szkolenie z uwagi na swój praktyczny model pozwala spojrzeć na sprzedaż oczami procesu a nie zjawiska. Pozwala handlowcom osiągać przewagę konkurencyjną w wielu biznesowych płaszczyznach. Przewagi te relatywnie przenoszą się na same wyniki marżowej sprzedaży, która z kolei jest celem wszystkich firm komercyjnych. Uczestnicy szkolenia za pomocą prostych mechanizmów będą mogli poznać również podstawy matematyki handlowej, która w dzisiejszym biznesie jest podstawą działań w sprzedaży. Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracy wszystkich przedstawicieli handlowych.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Agnieszka Dixa – kierownik projektu Enterprise Europe Network, specjalizuje się w kojarzeniu zagranicznych partnerów handlowych, od ponad dwóch lat zajmuje się również organizacją szkoleń komercyjnych.
Telefon:
+48 691 016 104
E-mail:
Zobacz inne szkolenia:
Skuteczny marketing w Internecie – szkolenie!
Zapraszamy na 2-dniowe szkolenie pt. "Skuteczny marketing w Internecie" które odbędzie się w terminie 26-27.04.2018r. Uczestnicy szkolenia zapoznają się między innymi z takimi zagadnieniami jak: - Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy...
Szkolenie pt. „Facebook Marketing +Facebook Ads”
Zapraszamy na szkolenie pt. "Facebook Marketing + Facebook Ads". Uczestnicy podczas szkoleń zdobywją wiedzę zakresu działalności marketingowej na Facebooku. Zapoznają się z nowościami wprowadzonymi przez portal, z rodzajami postów i skutecznymi sposobami reklamowania...
Szkolenie pt. „Fakturowanie i korygowanie transakcji VAT po nowelizacji 2018”
Faktura VAT jest podstawowym i najważniejszym dokumentem, który jest dowodem zakupu i sprzedaży. Jednocześnie, jest to pierwszy dokument po który sięga kontrola. Wszystkie nowelizacje przepisów ostatnich czasów skupiają się przede wszystkim na problematyce fikcyjności...
Szkolenie pt. „Organizacja działu badawczego w firmie – zespołu ds. innowacyjności”.
Celem szkolenia jest ukierunkowanie i uświadomienie uczestnikom jak ważne w dzisiejszych czasach jest posiadanie w firmie działu badawczo-rozwojowego lub zespołu ds. innowacyjności. Dużo firm działających na rynku zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem w życie nowych...