Termin szkolenia:
8-9.06.2017
Adres:
Mikorzyn 1A, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
Szczegóły miejsca realizacji usługi:
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Wityng Sp. z o. o. Mikorzyn 1A, 62-561 Ślesin
Maciej Plamowski
Specjalizacje biznesowe :
Sales Management, Sales Development, Business Strategy, Kay Account Management , Salesforce Building, Sales Operation, Training, Coaching, Business Negotiation.
Specjalizacje trenerskie:
Sprzedaż i obsługa klienta / Sztuka wystąpień i prezentacji / Negocjacje handlowe / Komunikacja interpersonalna / Asertywność / Trademarketing / Motywacja / Marchendising
Doświadczenie zawodowe:
W biznesie zarządzania sprzedażą od 20 lat. Doświadczenie managerskie z obszaru runku FMCG sektor chemiczny i spożywczy oraz usług multimedialnych i bankowych realizowane dla największych Polskich i zagranicznych spółek w tym obszarze. Jako aktywny manager wysokiego szczebla specjalizuje się w zwiększaniu efektywności zespołów handlowych budując przewagi konkurencyjne w obszarze produktów i pozycji rynkowej firmy. Kilkunastoletnie doświadczenie w negocjacjach kontraktów handlowych z największymi graczami rynku FMCG poparte udokumentowanymi sukcesami. Budowa i implementacja strategii produktowo handlowej z pozycji działu sprzedaży. Doradztwo biznesowe w obszarze optymalizacji procesów sprzedaży, narzędzi trade marketingowych, systemów motywacji i wynagrodzeń, KPI.
Szczegółowe informacje:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=55273&preview=1
Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem wszystkich nowoczesnych narzędzi i technik. Szkolenie z uwagi na swój praktyczny model pozwala spojrzeć na sprzedaż oczami procesu a nie zjawiska. Pozwala handlowcom osiągać przewagę konkurencyjną w wielu biznesowych płaszczyznach. Przewagi te relatywnie przenoszą się na same wyniki marżowej sprzedaży, która z kolei jest celem wszystkich firm komercyjnych. Uczestnicy szkolenia za pomocą prostych mechanizmów będą mogli poznać również podstawy matematyki handlowej, która w dzisiejszym biznesie jest podstawą działań w sprzedaży. Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracy wszystkich przedstawicieli handlowych.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Agnieszka Dixa – kierownik projektu Enterprise Europe Network, specjalizuje się w kojarzeniu zagranicznych partnerów handlowych, od ponad dwóch lat zajmuje się również organizacją szkoleń komercyjnych.
Telefon:
+48 691 016 104
E-mail:
Zobacz inne szkolenia:
„Praktyczne aspekty RODO – czyli jak uniknąć naruszeń obowiązujących przepisów?”
Od 25 maja 2018r., czyli momentu wejścia w życie RODO do UODO wpłynęło ponad 3 tys. skarg na przypadki łamania rozporządzenia. W tym czasie do urzędu dotarło też ponad tysiąc pytań prawnych oraz 1120 zgłoszeń dotyczących naruszeń ochrony danych osobowych. Jeśli do tej...
Praktyczne aspekty RODO – szkolenie z dofinansowaniem UE!
Zapraszamy na szkolenie pt. "Praktyczne aspekty RODO" Celem szkolenia jest zwiększenie bezpieczeństwa danych osobowych w miejscu pracy, poprzez podniesienie świadomości ochrony danych osobowych pracowników. Dodatkowo, uczestnictwo w szkoleniu zapewni spełnienie...
SZKOLENIE pt. “Podatek dochodowy od osób fizycznych 2018 w działalności gospodarczej”
Jeśli chcesz zwiększyć swoją wiedzę dotyczącą rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT); zdobyć umiejętność systematycznej weryfikacji obowiązujących przepisów oraz podejmować decyzje ograniczające ryzyko i zmniejszające obciążenia podatkowe, zapisz się...
Szkolenie pt. „RODO w praktyce”!
Jak przygotować firmę do RODO? Jak przeprowadzić ocenę ryzyka dla wybranych obszarów przetwarzania danych osobowych? Co powinna zawierać Polityka przetwarzania danych osobowych oraz Instrukcja zarządzania systemem informatycznym? Jakie inne dokumenty powinniśmy...