Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/arrkonin/ftp/szkolenia/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 4813
Doradztwo marketingowe + sesja strategiczna | Szkolenia z dofinansowaniem - ARR Konin S.A.

Termin usługi:

w wybranym przez Ciebie terminie

Audyt w całości odbywa się zdalnie – telefonicznie/mailowo.
Podsumowanie wyników audytu może zostać przeprowadzone w formie telekonferencji lub via Skype/TeamView’er.
Nie odbywa się spotkanie bezpośrednie z klientem.

Mariusz Łodyga

Strateg, konsultant, trener.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.

W biznesie od 14 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 200 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

Doradza biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

Przez 14 lat bycia przedsiębiorcą wielokrotnie korzystał z okazji jakie stwarzały kolejne hossy, które przewijały się przez rynek. Bessy wykorzystywał do wdrażania udanych restrukturyzacji prowadzonych przez siebie biznesów.

OBSZARY SPECJALIZACJI

  • Doradztwo strategiczne w zakresie marketingu.
  • Optymalizacja procesów sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
  • Generowanie leadów i zarządzanie procesem pozyskiwania nowych klientów.
  • Kreowanie wizerunku osób zarządzających – personal oraz business branding.
  • Doradztwo w zakresie rozwoju biznesowego – business development.

KLUCZOWE SUKCESY

  • Rekordowy ROI zrealizowany we współpracy z klientem, który wyniósł 5100%.
  • Maksymalny 400% wzrost sprzedaży uzyskany po wdrożeniu strategii marketingowej opracowanej i wdrożonej po jego kierownictwem.
  • Wyróżniony prelegent na największej konferencji poświęconej E marketingowi w Polsce –  I LOVE Marketing.
  • Stale publikujący artykuły na branżowych blogach oraz w prasie specjalistycznej.

Szczegółowe informacje:

przykładowa usługa:

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=81172&preview=1

Opis szkolenia:

W ramach audytu oceniamy szczegółowo zarówno elementy identyfikacji wizualnej jak logotyp, jak również dokonujemy analizy komunikacji pod kątem graficznym, językowym oraz technicznym innych materiałów: strona www, materiały informacyjne drukowane, komunikacja ATL (np.: spot TV, radiowy, reklama w prasie czy OOH) oraz BTL (działania online i ich formy – posiadane profile w Social Media, mailing, remarketing, wykorzystanie danych pochodzących z Google Analytics, kampanie display, itd).

  1. Audyt identyfikacji wizualnej – Diagnoza elementów logotypu – nazwy, grafiki, hasła pod kątem przekazu, spójności, obowiązujących trendów w komunikacji marek z danego obszaru, segmentu.
  2. Audyt kanałów komunikacji marketingowej – Zidentyfikowanie obecnie wykorzystywanych kanałów komunikacji marketingowej offline i online oraz ocena ich wykorzystania w komunikacji pod kątem specyfiki, dopasowania do marki i grupy docelowej.
  3. Audyt komunikacji marketingowej – W której wszystkie przekazy, komunikaty, hasła, nagłówki, tagline’y wychodzące od marki w ramach różnych kanałów komunikacji do grup docelowych są oceniane pod kątem lingwistycznym, neuromarketingowym, wpływu społecznego.
  4. Audyt narzędzi komunikacji marketingowej – narzędzia komunikacji marketingowej offline –  materiały drukowane, oraz online jak strona www, profile marki na Social Mediach, mailing, itd. są audytowane pod kątem technicznym oraz treści, przekazu jaki budują do grupy docelowej o marce oraz ich spójności.
  5. Analiza brandingowa marki – Określenie na podstawie wcześniejszych etapów audytu kanałów i narzędzi komunikacji marki jakie cechy, przymiotniki są z marką kojarzone, w jakim stopniu jest to spójny przekaz. Zidentyfikowanie jak to wpływa na pozycjonowanie marki w ujęciu głównych filarów marki jak brand promise czyli obietnica marki, jakie kieruje do swojej grupy docelowej, wartości marki, jej wyróżniki (USP).
  6. Analiza niewykorzystanych narzędzi komunikacji marki – Wskazanie jakie narzędzia komunikacji marketingowej offline i online dana marka ma potencjalnie do wykorzystania w celu poprawienia jakości swojego przekazu do zidentyfikowanych grup docelowych. Identyfikacja możliwości rozwoju również obecnych kanałów i narzędzi komunikacji pod kątem poprawy, udoskonalenia spójnego przekazu marki.
  7. Wskazanie kierunków zmian – Określenie mocnych i słabych stron wykorzystywanych narzędzi i kanałów komunikacji marki vs. jej pozycjonowanie oraz przekaz jaki budują do grup docelowych. Rekomendacja kierunków kolejnych kroków niezbędnych do zmiany, uspójnienia, czytelności i wiarygodności komunikacji marki.

Kontakt w sprawie szkolenia:

Agnieszka Dixa – kierownik projektu Enterprise Europe Network, specjalizuje się w kojarzeniu zagranicznych partnerów handlowych, od ponad dwóch lat zajmuje się również organizacją szkoleń komercyjnych.

Telefon:

+48 691 016 104

Zobacz inne szkolenia:

Skuteczny marketing w Internecie – szkolenie!

Skuteczny marketing w Internecie – szkolenie!

Zapraszamy na 2-dniowe szkolenie pt. "Skuteczny marketing w Internecie" które odbędzie się w terminie 26-27.04.2018r. Uczestnicy szkolenia zapoznają się między innymi z takimi zagadnieniami jak: - Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy...

Szkolenie pt. „Facebook Marketing +Facebook Ads”

Szkolenie pt. „Facebook Marketing +Facebook Ads”

Zapraszamy na szkolenie pt. "Facebook Marketing + Facebook Ads". Uczestnicy podczas szkoleń zdobywją wiedzę zakresu działalności marketingowej na Facebooku. Zapoznają się z nowościami wprowadzonymi przez portal, z rodzajami postów i skutecznymi sposobami reklamowania...