Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/arrkonin/ftp/szkolenia/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 4813
Doradztwo marketingowe + sesja strategiczna | Szkolenia z dofinansowaniem - ARR Konin S.A.

Termin usługi:

w wybranym przez Ciebie terminie

Audyt w całości odbywa się zdalnie – telefonicznie/mailowo.
Podsumowanie wyników audytu może zostać przeprowadzone w formie telekonferencji lub via Skype/TeamView’er.
Nie odbywa się spotkanie bezpośrednie z klientem.

Mariusz Łodyga

Strateg, konsultant, trener.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.

W biznesie od 14 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 200 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.

Doradza biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

Przez 14 lat bycia przedsiębiorcą wielokrotnie korzystał z okazji jakie stwarzały kolejne hossy, które przewijały się przez rynek. Bessy wykorzystywał do wdrażania udanych restrukturyzacji prowadzonych przez siebie biznesów.

OBSZARY SPECJALIZACJI

  • Doradztwo strategiczne w zakresie marketingu.
  • Optymalizacja procesów sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
  • Generowanie leadów i zarządzanie procesem pozyskiwania nowych klientów.
  • Kreowanie wizerunku osób zarządzających – personal oraz business branding.
  • Doradztwo w zakresie rozwoju biznesowego – business development.

KLUCZOWE SUKCESY

  • Rekordowy ROI zrealizowany we współpracy z klientem, który wyniósł 5100%.
  • Maksymalny 400% wzrost sprzedaży uzyskany po wdrożeniu strategii marketingowej opracowanej i wdrożonej po jego kierownictwem.
  • Wyróżniony prelegent na największej konferencji poświęconej E marketingowi w Polsce –  I LOVE Marketing.
  • Stale publikujący artykuły na branżowych blogach oraz w prasie specjalistycznej.

Szczegółowe informacje:

przykładowa usługa:

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=81172&preview=1

Opis szkolenia:

W ramach audytu oceniamy szczegółowo zarówno elementy identyfikacji wizualnej jak logotyp, jak również dokonujemy analizy komunikacji pod kątem graficznym, językowym oraz technicznym innych materiałów: strona www, materiały informacyjne drukowane, komunikacja ATL (np.: spot TV, radiowy, reklama w prasie czy OOH) oraz BTL (działania online i ich formy – posiadane profile w Social Media, mailing, remarketing, wykorzystanie danych pochodzących z Google Analytics, kampanie display, itd).

  1. Audyt identyfikacji wizualnej – Diagnoza elementów logotypu – nazwy, grafiki, hasła pod kątem przekazu, spójności, obowiązujących trendów w komunikacji marek z danego obszaru, segmentu.
  2. Audyt kanałów komunikacji marketingowej – Zidentyfikowanie obecnie wykorzystywanych kanałów komunikacji marketingowej offline i online oraz ocena ich wykorzystania w komunikacji pod kątem specyfiki, dopasowania do marki i grupy docelowej.
  3. Audyt komunikacji marketingowej – W której wszystkie przekazy, komunikaty, hasła, nagłówki, tagline’y wychodzące od marki w ramach różnych kanałów komunikacji do grup docelowych są oceniane pod kątem lingwistycznym, neuromarketingowym, wpływu społecznego.
  4. Audyt narzędzi komunikacji marketingowej – narzędzia komunikacji marketingowej offline –  materiały drukowane, oraz online jak strona www, profile marki na Social Mediach, mailing, itd. są audytowane pod kątem technicznym oraz treści, przekazu jaki budują do grupy docelowej o marce oraz ich spójności.
  5. Analiza brandingowa marki – Określenie na podstawie wcześniejszych etapów audytu kanałów i narzędzi komunikacji marki jakie cechy, przymiotniki są z marką kojarzone, w jakim stopniu jest to spójny przekaz. Zidentyfikowanie jak to wpływa na pozycjonowanie marki w ujęciu głównych filarów marki jak brand promise czyli obietnica marki, jakie kieruje do swojej grupy docelowej, wartości marki, jej wyróżniki (USP).
  6. Analiza niewykorzystanych narzędzi komunikacji marki – Wskazanie jakie narzędzia komunikacji marketingowej offline i online dana marka ma potencjalnie do wykorzystania w celu poprawienia jakości swojego przekazu do zidentyfikowanych grup docelowych. Identyfikacja możliwości rozwoju również obecnych kanałów i narzędzi komunikacji pod kątem poprawy, udoskonalenia spójnego przekazu marki.
  7. Wskazanie kierunków zmian – Określenie mocnych i słabych stron wykorzystywanych narzędzi i kanałów komunikacji marki vs. jej pozycjonowanie oraz przekaz jaki budują do grup docelowych. Rekomendacja kierunków kolejnych kroków niezbędnych do zmiany, uspójnienia, czytelności i wiarygodności komunikacji marki.

Kontakt w sprawie szkolenia:

Agnieszka Dixa – kierownik projektu Enterprise Europe Network, specjalizuje się w kojarzeniu zagranicznych partnerów handlowych, od ponad dwóch lat zajmuje się również organizacją szkoleń komercyjnych.

Telefon:

+48 691 016 104

Zobacz inne szkolenia:

Praktyczne aspekty RODO – szkolenie z dofinansowaniem UE!

Praktyczne aspekty RODO – szkolenie z dofinansowaniem UE!

Zapraszamy na szkolenie pt. "Praktyczne aspekty RODO" Celem szkolenia jest zwiększenie bezpieczeństwa danych osobowych w miejscu pracy, poprzez podniesienie świadomości ochrony danych osobowych pracowników. Dodatkowo, uczestnictwo w szkoleniu zapewni spełnienie...

Szkolenie pt. „RODO w praktyce”!

Szkolenie pt. „RODO w praktyce”!

Jak przygotować firmę do RODO?  Jak przeprowadzić ocenę ryzyka dla wybranych obszarów przetwarzania danych osobowych? Co powinna zawierać Polityka przetwarzania danych osobowych oraz Instrukcja zarządzania systemem informatycznym? Jakie inne dokumenty powinniśmy...