Termin usługi:
w wybranym przez Ciebie terminie
Adres:
ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie
Szczegóły miejsca realizacji usługi:
ostateczne miejsce do uzgodnienia z klientem (w siedzibie firmy klienta lub siedzibie Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie)
Mariusz Łodyga
Strateg, konsultant, trener.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych marketingiem, public relations oraz budowaniem wizerunku – personal & business branding oraz optymalizacją działań sprzedażowych.
W biznesie od 14 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 200 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracował na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych.
Doradza biznesowo małym firmom, dużym korporacjom oraz urzędom państwowym. Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.
Przez 14 lat bycia przedsiębiorcą wielokrotnie korzystał z okazji jakie stwarzały kolejne hossy, które przewijały się przez rynek. Bessy wykorzystywał do wdrażania udanych restrukturyzacji prowadzonych przez siebie biznesów.
OBSZARY SPECJALIZACJI
- Doradztwo strategiczne w zakresie marketingu.
- Optymalizacja procesów sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
- Generowanie leadów i zarządzanie procesem pozyskiwania nowych klientów.
- Kreowanie wizerunku osób zarządzających – personal oraz business branding.
- Doradztwo w zakresie rozwoju biznesowego – business development.
KLUCZOWE SUKCESY
- Rekordowy ROI zrealizowany we współpracy z klientem, który wyniósł 5100%.
- Maksymalny 400% wzrost sprzedaży uzyskany po wdrożeniu strategii marketingowej opracowanej i wdrożonej po jego kierownictwem.
- Wyróżniony prelegent na największej konferencji poświęconej E marketingowi w Polsce – I LOVE Marketing.
- Stale publikujący artykuły na branżowych blogach oraz w prasie specjalistycznej.
Szczegółowe informacje:
przykładowa usługa: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=81175&preview=1
Opis szkolenia:
Celem usługi jest zbadanie i określenie jaki przekaz dla grupy docelowej budują wykorzystane przez
firmę materiały komunikacyjne, jaki tworzą wizerunek marki, jakie są mocne i słabe strony
wykorzystywanych materiałów komunikacyjnych, jak marka może je wykorzystać w bardziej efektywny
sposób aby poprawić swój kontakt z grupą docelową, osiągnąć swoje cele biznesowe.
Usługa obejmuje m.in:
1. Doradztwo w zakresie identyfikacji wizualnej
2. Doradztwo w zakresie kanałów komunikacji marketingowej
3. Doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej
4. Doradztwo w zakresie narzędzi komunikacji marketingowej
5. Analiza brandingowa marki
6. Analiza niewykorzystanych narzędzi komunikacji marki
7. Wskazanie kierunków zmian.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Agnieszka Dixa – kierownik projektu Enterprise Europe Network, specjalizuje się w kojarzeniu zagranicznych partnerów handlowych, od ponad dwóch lat zajmuje się również organizacją szkoleń komercyjnych.
Telefon:
+48 691 016 104
E-mail:
Zobacz inne szkolenia:
„Praktyczne aspekty RODO – czyli jak uniknąć naruszeń obowiązujących przepisów?”
Od 25 maja 2018r., czyli momentu wejścia w życie RODO do UODO wpłynęło ponad 3 tys. skarg na przypadki łamania rozporządzenia. W tym czasie do urzędu dotarło też ponad tysiąc pytań prawnych oraz 1120 zgłoszeń dotyczących naruszeń ochrony danych osobowych. Jeśli do tej...
Praktyczne aspekty RODO – szkolenie z dofinansowaniem UE!
Zapraszamy na szkolenie pt. "Praktyczne aspekty RODO" Celem szkolenia jest zwiększenie bezpieczeństwa danych osobowych w miejscu pracy, poprzez podniesienie świadomości ochrony danych osobowych pracowników. Dodatkowo, uczestnictwo w szkoleniu zapewni spełnienie...
SZKOLENIE pt. “Podatek dochodowy od osób fizycznych 2018 w działalności gospodarczej”
Jeśli chcesz zwiększyć swoją wiedzę dotyczącą rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT); zdobyć umiejętność systematycznej weryfikacji obowiązujących przepisów oraz podejmować decyzje ograniczające ryzyko i zmniejszające obciążenia podatkowe, zapisz się...
Szkolenie pt. „RODO w praktyce”!
Jak przygotować firmę do RODO? Jak przeprowadzić ocenę ryzyka dla wybranych obszarów przetwarzania danych osobowych? Co powinna zawierać Polityka przetwarzania danych osobowych oraz Instrukcja zarządzania systemem informatycznym? Jakie inne dokumenty powinniśmy...